Herrestadsfjället är bara för infödda

Godmorgon!
Idag är jag trött.. efter att ha haft ett gäng dagar med energi när jag vaknat så var det inte lika skönt att vakna idag. Men det är så det är just nu. 
 
Har haft en underbar helg som startade redan i torsdags egentligen när jag som sagt åkte till Stockholm med mamma. På fredagen när vi vaknade åt vi först frukost innan det stängde och sedan gick vi upp till rummet igen. Mamma skulle åka iväg och jobba lite och jag la mig i sängen och kollade på tv. Sedan gjorde jag mig iordning i lugn och ro innan jag åkte till centralen och fördrev tid på Espresso House. Vid två kom mamma och så hoppade vi på tåget hem igen. 
När jag kom hem hade Viktor lagat god mat mat som vi njöt av och där blev vi sedan sittandes till efter midnatt och bara pratade om alla mellan himmel och jord, så himla mysigt!
 
 
Så skön, hade velat ha en sån hemma haha..
 
 
 
På lördagen hade Viktor match i Göteborg som vi skulle kolla på. Så när han åkte iväg på samlingen åkte jag hem till mamma och pappa och mellanlandade innan vi åkte vidare. Max och Sofie mötte upp oss på matchen eftersom vi skulle äta på Moon Thai efteråt för att fira min födelsedag i förtid. Och det var lika gott och trevligt som alltid. När vi kände oss nöjda åkte vi hem till mamma och pappa för att bada och spela spel. Mysigt avslut!
 
 
 
 
 
I söndags åkte vi hem till Uddevalla igen efter frukosten för det var så otroligt fint väder och vi ville ut i skogen och gå. Har velat gå eller cykla i Herrestadsfjället väldigt länge nu men det har inte blivit av, så när vi väl ville dit i Söndags så hittade vi knappt någon led. Det står så otroligt dåligt med information på nätet för oss som aldrig varit där eller vet något om det. Sånt är sjukt irriterande, haha. Tillslut hittade vi av en slump en väg som ledde till en parkering vid en utav lederna. Det var verkligen värt letandet!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: