Födelsedag

Hej på er!
Hade en perfekt födelsedag igår. Farmor kom med fika och blommor vid tolvtiden, så satt vi och pratade i ett par timmar. Väldigt mysigt! När Viktor kom hem från jobbet hade han också med sig lite fika och blommor. Klockan 7 hade V bokat bord på Kerstin på Torget, vilket skulle bli en överraskning egentligen. Men jag blev lite besviken över att han inte bara skulle ha träning på kvällen utan även jobba över på min födelsedag. Då kände sig ju stackarn tvungen att berätta att han inte skulle på träning utan att vi skulle ut och äta, haha. 
 
Det var i alla fall väldigt mysigt, jag hade aldrig varit där tidigare. Jag tog en vegetarisk rätt med stekt halloumi och potatispuré med massa tillbehör, mmmhhmm! Såå gott. Kul när det är mycket folk även mitt i veckan. 
Sov halvbra inatt så har vart ganska trött idag. Åkte hem till Nina en sväng i alla fall för en kaffe ihop, så underhöll henne lite medan hon målade om ett rum. Mysigt! Nu ska jag och Viktor åka till Torp en sväng och kolla på kängor till mig, fick det i present utav honom. Mina som jag har är perfekt till vardags om det är snöigt eller slaskigt ute, men inte särskilt bra att gå längre sträckor i. 
 
 
 
Man blir lurad av hennes energi och baksida, och blir lika chockad varje gång hon vänder sig om med en gigantisk mage haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: