180219

Godkväll!
En ny vecka har startat och jag har tagit det väldigt lugnt idag. På eftermiddagen mötte jag Linda så åkte vi till Torp och IKEA en sväng. Mysigt! Annars händer det inte så mycket, tar en dag i taget.
 
Hade en väldigt lugn och härlig helg. I fredags åkte jag till Matilda för en myskväll och kräftor, dör så gott. Hann gosa lite med Penny också innan det var läggdags för henne. Sedan tog vi dagarna som dom kom resten utav helgen. Vi tittade en del på OS, tog en promenad vid Bjursjön, kollade på innebandy och åt god söndagsmiddag hos mamma och pappa. 
 
 
Plockade med mig blåbärsris hem från Bjursjön och satte med tulpaner och även lite ihop med en utav rosorna jag fick av V på Alla ♥ Dag. Det blev väldigt fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: