Skuleskogens nationalpark, I

Hej på er!
Jag har haft fullt upp med att njuta av att vara i Norrland igen ♥ Men idag har vi en lugn dag hemma för det är regnigt och ikväll ska vi på kalas, så passar på att redigera lite bild och blogga. I tisdags var jag, Viktor och svärföräldrarna och vandrade i Skuleskogens nationalpark. Vilken magisk plats det var, med utsikter som heter duga. Det blev 1,1mil med mysiga fika och lunchpauser, så det slutade på drygt 4,5 timme. Det var riktigt kul och häftig upplevelse. Ibland ville jag bara lägga mig ner på marken för jag var så trött, haha.. Men efter en liten paus och annan terräng så vart jag pigg igen. Det är väl det som är tjusningen med vandring. 
 
Här kommer första delen med bilder som är från mobilerna.
 
Första fikastoppet, vid en sjö där många stannade.
 
 
Slåttdalsskrevan
 
 
Glada över att vara framme vid lunchstoppet, med fantastisk utsikt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: