180829

Godmorgon!
Sitter i fåtöljen och njuter av en lugn förmiddag. Jag har inte hunnit skriva så mycket sedan semestern, så tänkte passa på nu när jag är ledig. Jag har bland annat träffat nära och kära som jag saknat så mycket, varit på 25års-fest, varit på Öppet Varv i Ellös, fikat med kusiner och farmor, och börjat jobba såklart.
 
Nu i helgen var jag och Viktor på ölprovning med Max och Sofie i Göteborg. Det var väldigt kul och intressant! Resten utav helgen har Linnea varit här. Vi var på O'Learys en sväng för mat och shuffel board, och på söndagen tog jag och Linnea en promenad på strandpromenaden. Väldigt mysigt!
 
På lördag ska jag och mamma åka till Spanien för lite husfix, ska bli kul. Älskar att planera och se hur det kommer att bli!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: