Köpmanholmen, I

Hej på er! 
Har haft en helt magisk påskhelg uppe i Övik hos svärföräldrarna. Solen har lyst på en klarblå himmel hela helgen, så vi har varit ute så mycket vi bara kunnat. Vart ute och grillat, åkt längdskidor, ätit god mat och bara njutit med härligt sällskap. Japp ni hörde rätt, jag har för första gången åkt längdskidor och jag tyckte det var så sjukt kul. Vi åkte på isen över havet, och bara det var ju en upplevelse i sig, vilket gjorde att det var platt och bra för mig haha. Fick in en helt okej teknik så jag åtminstone hängde med de andra. 
 
Från påskafton när jag provade svärmors skidor en snabbis, med något försmå bjäxor
 
 
 
Linnea tog en rolig bildserie på V och kusinen Hugo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: