Försöker få in mer grönt i hemmet

Hej på er!
Har haft en härlig helg, och nu har jag helt plötsligt en till helg typ haha. Har varit och jobbat idag, men imorgon är det en röd dag och sedan är jag ledig på onsdagar. Men det känns ganska bra för den här veckan går jag upp till 50% så då kan det vara bra med en mjukstart. Trivs så otroligt bra på jobbet, så det gjorde inget alls att gå upp imorse när V låg kvar i sängen pga klämdag. 
 
I fredags hade jag och Viktor en lugn fredagkväll här hemma, vi satt och lyssnade på musik och pratade i flera timmar innan vi bestämde oss för att göra Tacos. Perfekt start på helgen. På lördag eftermiddag åkte vi till Matilda och Tobbe, eller ja Tobbe hann vi inte se så mycket innan han skulle iväg och jobba. Men det var en väldigt mysig kväll med grillad mat och massa babbel. Försökte underhålla en trött Penny sista timman innan hon skulle sova, och jag har sjukt mycket respekt till alla föräldrar där ute haha. Det var inte lätt, phuu. 
 
Igår kom Linda hit så åkte vi till IKEA och Plantagen för lite shopping. Kom hem med väldigt bra och fina saker! Kan gå på Plantagen i timmar, det värsta är bara att det blir så dyrt då hehe. 
 
Bland annat dessa supersöta miniväxter i underbara krukor
 
Och en Yuccapalm till gästrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: