Batteriet blinkar rött

Hej på er!
Det har varit väldigt tomt på inlägg här, men jag började ju som sagt jobba förra veckan så efter jobbet har jag varit totalt död. Inte orkat mer än att gå ut på promenader med Selma som vi är hundvakt åt. Men det har fått vara så. Jag jobbar bara ett par timmar om dagen, det känns väldigt bra och jag tycker att det är kul att gå till jobbet. Skönt att starta dagen med en promenad till jobbet för att få frisk luft och vettiga tankar innan. 
 
För en vecka sedan var jag och hämtade Selma, mormor och morfars hund, som vi passar. Både mysigt med sällskap om dagarna men också skönt då jag tvingas ut på promenader vare sig jag vill eller ej. Efter en promenad ligger vi båda i soffan helt slut, haha. Hon är en gammal dam. Har haft en väldigt lugn helg, hängt med mamma och pappa under lördagen och sedan bara latat mig i princip resten. Det var behövligt.
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: sandra

Åhh va söt hund, vad är det för ras?

Svar: Någon gatukorsning, väldigt oklart haha. Omhändertagen i Spanien.
Najtan

2018-04-17 | 22:35:43
URL: http://www.teamkjellstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: