Kinnekulle, i ur och skur. II

Jag och V startade söndagen med att gå ner till vattnet och kika. Campingen ligger precis vid Vänern, men under lördagen regnade det så mycket att man nästan inte såg vattnet. Det var helt jämngrått. Så det var lite roligare och väldigt fint på söndagen när solen lös mer. Vi fick en helt underbar runda på cyklarna i väldigt blandad terräng. Pappa och V körde klart hela slingan men jag och mamma cyklade sista biten på asfalten på grund av min axel. Den började värka och jag ville inte pusha för mycket och hoppa tillbaka till ruta ett.
 
Grym helg med andra ord!
 
 
 

 
Det kom en regnskur på sådär 10 minuter under cykelturen. Då tog vi skydd under träden och väntade ut det, vilket gjorde att vi kunde fortsätta sedan utan att vara helt genomblöta och fick en riktigt go runda.
 
Jag var dock inte superglad över det där regnet och gav i princip upp haha... 
 
Höjden av lerighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: