Energipåfyllning

Har haft en välbehövlig helg med mycket sömn och påfyllning av energi. Tjuvstartade helgen med torsdagsmys hos mamma och pappa. De har äntligen fått sitt utomhusbad, så vi åkte dit och åt middag och bubblade till sent på kvällen. V var dock förkyld och fick ligga inne i soffan och kolla på film stackarn när vi andra badade. Hade hoppats på att kunna åka till Matilda i fredags efter jobbet och mysa med dom. Men har haft en vecka med mycket att göra på jobbet så fick lyssna på min kropp och åka hem och sova istället.
 
Igår hade jag en klipptid på förmiddagen så åkte ut till Torp och fick fräshat upp mitt hår. Det var drygt 1 årsedan som jag klippte mig senast så det var på tiden. Trodde hon skulle klippa av 10-15cm men det räckte med 5, så det var inte så slitet. Efter det åkte jag ut till Göken och mötte upp farmor, mamma och pappa för en sväng där inne och sedan en räkmacka i cafét. Följde med hem till farmor efteråt för en fika innan jag var tvungen att åka hem och göra mig iordning inför middag med Linda i Trollhättan. Hade det supermysigt på Butler's med Linda igår, vi insåg att det var nästan ett årsedan vi var ute och åt sist. Vi får bli bättre på det där, för det är himla trevligt! 
 
Idag har vi gjort minsta möjliga tänkte jag säga, men vi har faktiskt städat lägenheten. Och ska alldeles strax gå ut på en promenad i kvällssolen. I övrigt har vi inte gjort särskilt mycket, vi sov länge och åt en god frukost, kollat på GoT. Hoppas ni har en mysig söndag ♥
 
Gårdagens godbitar hos farmor. Det är så jobbigt när man tycker att allt är himla gott...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: