När man trodde att det hade vänt

Även om hösten för med sig en nedstämdhet hos mig, så tror jag att den förstärks av mitt grundmående just nu. Förrförra veckan var så himla bra, jag fick kommit ut och tränat tre gånger, mediterat, yogat, och en bra vecka på jobbet. Förra veckan fick en helvändning då det var tungt på jobbet för mig, trötthet och ingen ork eller vilja till att röra på mig. Då känner jag av det, nedstämdheten som är som en klump i magen och kräver energi. En ond cirkel. 
 
Igår kände jag att jag inte orkar ha det så. Bestämde mig för att jag varje dag den här veckan ska ta mig ut på en promenad. Innan eller efter jobbet beroende på hur jag jobbar. Bokat in lagom med grejer på min fritid. Och vetskapen om att i slutet på veckan åker jag och min kärlek till Italien för en veckas semester ♥
 
Så nöjd med mitt nya pannband, det är reflex i den!
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åh vill bara att du ska må bra ❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Najtan

2017-10-22 | 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: