171002

Hej på er!
Jag har haft lite för mycket att göra senaste veckan. Så har inte haft särskilt mycket rum till att andas. Sedan sist har jag vart med Emmelie, en underbar kollega, på seriepremiären för Viktor och hans lag. Det gick väl inte så bra för dom, men det var kul att kolla och umgås med Emmelie. Viktor åkte till Spanien med hans jobb, så jag har vart ensam hemma, fast jag jobbade hela helgen så det har knappt märkts haha. I fredags var det inflyttningsmiddag hos Maia med Virginia och Amanda. Har verkligen saknat dom, så det var en rolig och mysig kväll med massa prat och skratt. 
 
Igår kom V hem igen, han var väldigt saknad och jag kunde knappt sluta pussa på honom haha. Vi tog det väldigt lugnt, och hade så mycket att prata om så vi brydde oss inte ens om att starta ett GoT-avsnitt. 
 
Idag är jag ledig! Började dagen med yoga och mindfullness-övning, väldigt bra start. Sen har jag haft en serie på min lista utav serier/filmer jag vill se någon gång, som heter The handmaid's tale. Kort så är det en serie som utspelar sig i framtiden i en stad med miljökatastrofer och sjunkande födelsetal. Den styrs av en galen regim där de få fertila kvinnor som finns kvar lever som tjänarinnor och är sexslavar för att ge barn till de familjer som inte kan få. Såg första avsnittet imorse och den verkar väldigt bra!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan träffa Linda ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: