Stickning đŸ‘”đŸœ

Det Ă€r glest med inlĂ€gg emellanĂ„t men det Ă€r för att jag har inte ett sĂ„ hĂ€ndelserikt liv just nu. Jag mĂ„r fortfarande vĂ€ldigt dĂ„ligt, bortsett frĂ„n den tiden jag gör nĂ„got jag verkligen tycker om att göra. DĂ„ mĂ„r jag bra för den stunden. Vilket Ă€r skönt i alla fall! I helgen var vi och tittade pĂ„ nĂ„gra matcher innebandy och bara tog det lugnt. IgĂ„r var jag hos farmor och myste, fick lite hjĂ€lp med stickningen. Hon var vĂ€ldigt imponerad över hur fint jag stickat, hehe. Men jag fick ju MVG pĂ„ mina lovikkavantar pĂ„ högstadiet sĂ„ 😉 Tycker det Ă€r himla mysigt att sticka, har blivit helt fĂ€st. 
 
HÀr har ni mitt första mÀsterverk, haha. En halsduk!
 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: