171105

Godkväll!
Söndagen är här, jag och Viktor tar det väldigt lugnt och bara latar oss. Hans familj kom hit i torsdags och åkte imorse, så mysigt! I fredags spelade Viktor match, derby mot Dingle i Munkedal och det var en riktigt rolig match att se. Dom var grymma. Jag hade en sjukt tung och jobbig dag på jobbet i fredags så jag var helt slut och la mig direkt när vi kom hem efter matchen. Det var ändå bra att jag åkte med och kollade så jag inte stannade hemma för att vila kände jag, då hade jobbet hängt kvar för mycket under helgen. 
 
Igår var tanken att vi skulle sova ut, men jag vaknade klockan 8 redan och klev upp vid 10-tiden. Vi åt en god frukost, kollade lite serier, duschade, V och hans pappa bytte däck på hans bil, sedan åkte vi ner till centrum och åt en smörgås. På kvällen åkte vi till Göteborg för middag hos deras kusiner, väldigt trevligt. Idag stod klockan på 7.30 för att säga hejdå till Viktors familj. Dom tog med sig Viktors bil så nu har vi bara min kvar, otroligt skönt att endast ha en bil att sälja om vi hittar en ny och känner att vi klarar oss på en. När dom hade åkt stensomnade jag till klockan 12, tror jag behövde den sömnen. 
 
Dagen har som sagt varit väldigt lugn, och vi har gjort minsta möjliga. Mamma och pappa stannade till en stund när dom var påväg hem från kalas. Mysigt att hinna prata lite ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: