Sommarfeeling för en helg

Fint väder och roliga aktiviteter har gjort att bloggen har bortprioriterats senaste veckan. Men hej igen!
Har haft en helt otrolig långhelg. Hade ansökt om semester under långhelgen för att vi från början tänkt åka till Spanien, men vi valde att inte göra det. Jag behöll semestern ändå eftersom jag denna veckan byter jobb så tänkte jag att jag passar på när jag ändå fått godkänt. Det var ett grymt val måste jag säga med tanke på vädret. Vi hade ett mysigt dygn med mina föräldrar i båten utanför Lysekil, var på brännbollscup och grillkväll med Viktors jobb, och avslutade helgen med att firade Viktors kusin som fyllde år med minigolf i Göteborg - jag kom sist haha..
 
Idag är jag ledig, vilket innebär att imorgon gör jag min sista dag på Akuten, det känns så konstigt. Det här året har sprungit iväg, känns som att det var igår jag och Matilda stod där efter examen under trädet och kramades. Samtidigt som det känns långt borta och jag utvecklats något enormt både som person och som sjuksköterska.
På torsdag börjar ett nytt kapitel i mitt liv, spännande!
 
Glada påväg till Lysekil för att hoppa på båten
 
Den här vyn är en av de bästa som finns
 
Jag och V var galna och badade två gånger, en frivilligt och en för att vi skulle duscha haha.. Det var svinkallt!
 
 
Visst såg vi proffessionella ut med matchställ hehe.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: