Nytt jobb

Hej mina vänner!
Har vart helt slut i två dagar. I onsdags åkte jag hem till mamma efter jobbet och åt en supergod lunch och sedan gav vi oss ut på en MTB-runda. Så himla härligt! Men när jag kom hem var jag så trött, orkade inte kolla på tv eller läsa så målade i min målarbok istället resten utav kvällen. Igår hade jag huvudvärk från det att jag åkte till jobbet tills att jag gick och la mig i princip. Inget roligt alls, men jag orkade med en sväng till Torp för att leta skor till Viktor och nya arbetsskor till mig. Hittade sjukt sköna arbetsskor som jag blev riktigt nöjd med. 

 

Idag efter jobbet träffade jag Linda för en lunch i Trollhättan. Mysigt med en pratstund och så kikade vi runt lite i de stackars affärerna som finns i stan, haha. Ikväll vet jag inte vad vi hittar på, Viktor vill inte tala om vad vi ska göra så det återstår att se, spännande! 

 

Nu är allting klart, så den 31 maj gör jag min sista dag på Akuten. Jag har nämligen fått jobb på ortopedkliniken, så jag kommer jobba på mottagningen och en utav avdelningarna som har akutortopedin. Det ska bli väldigt roligt och spännande att prova något nytt. 

 

Andreas, Viktors farbror, var lite (läs: mycket) besviken över att han inte var nämnd på bloggen haha. Så hej hej Andreas, hoppas ni har det bra! 😉

 
 
 
Nya skorna, riktigt sköna! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: