Hänger på andras balkonger

Det blir helt fel när måndagar är en röd dag. Kändes som att gårdagen tillhörde förra veckan så att den veckan var superlång. Tänkte fel hela tiden haha. 
Idag har jag vart på jobbet igen, 3 timmar istället för 2 den här veckan. Jag överlevde och kände mig ovanligt pigg faktiskt, väldigt skönt. Börjat våga prata med patienter, haha det kanske låter konstigt men det är ett stort kliv!
 
Igår hade jag en superhärlig dag. Åkte som sagt ut till farmor och fikade på hennes balkong, underbart! När jag kom hem åkte jag och Viktor till Dennis och Jossan för balkonghäng hos dom. Riktigt gött, det är då man inser att man saknar balkong. Det hade absolut inte vart värt med en sämre lägenhet och läge för en balkong, men nästa boende får allt ha en balkong eller uteplats. 
 
Det här är favoritplatsen. En kaffe och musik sen behövs inte så mycket mer!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: