En ledig onsdag

Idag har jag en ledig dag, och vädret kan ju f-n inte vara tråkigare. Så synd!
Jag har inte fått många knop gjorda, tagit det väldigt lugnt och kollat klart på 13 reasons why. Bra serie det där med bra budskap, som många borde se. Kom precis hem från en sväng till Torp, behövde handla lite grejer. Bland annat ett par nya svarta jeans för de jag gått runt med har haft hål mellan benen i flera månader haha. Kände att det var dags. 
 
Gjorde kväll på jobbet både i måndags och igår. Det var lite ovant i måndags då jag inte jobbat under personalbyten på två månader, så det var lite mycket folk just vid rapporteringen. Men sedan gick det lika bra som dagtid förutom att min trötthet slog till vid 18-tiden, då hade jag dock bara en timma kvar. Igår kändes det bättre. Tror tröttheten bara beror på att jag inte riktigt är van än att jobba så "sent". Det tar sig snart!
 
Min soliga vy idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: