En helg med mycket sol och härligt sällskap

Hej på er i solen!
Senast jag skrev var vädret inte lika roligt och jag var ledig. Idag har jag jobbat och njutit av en glass påväg från affären, första för i år faktiskt!
 
Har haft en händelserik helg med babyshower, after work och båtfotografering. 
I fredags var det dags för att överraska Matilda med en Babyshower. Har vart nära på att försäga mig ett antal gånger men lyckats komma undan. Dessvärre hade jag en dålig dag, en del på jobbet och längre arbetsdag än vad jag gjort tidigare gjorde att jag bara grät av trötthet när jag kom hem från jobbet. Sov en stund, fortsatte att gråta och bestämde mig för att komma senare till Matilda för att vila en stund till. Så var med vid presentöppningen och middagen i alla fall innan jag åkte hem igen. Mysigt! 
 
 


I lördags skulle jag och Viktor rasta Ziva på dagen, så vi åkte till Nina och tog ut Zivisen på en go skogspromenad sedan lekte vi massor med henne, åt lunch på deras altan och njöt av solen. Som sagt, vi utnyttjar andras uteplatser hehe. Sedan var det dags att åka hem så jag fick gjort i ordning mig inför after worken med mina kära kollegor i Trollhättan. En härlig kväll blev det med massa prat och skratt!
 
 
 
Under söndagen var vädret inte lika gott, men solen lös fortfarande. Så vi åkte till Bjursjön en stund för att kunna sitta i solen utan att frysa ihjäl av blåsten. På eftermiddagen åkte jag till Stenungsund och mötte upp min familj så åkte vi ut till Ellös för fika hos farmor, fotografering utav båten och sedan när Viktor kom åt vi middag i båten. Jag har haft en go helg med andra ord. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: