Du sa ju att det var maj nu..

Vad är det här för blåsväder? Tog en promenad till kollegan Pernilla, som är mammaledig, för en fika förut. Drog bara på mig en tröja för att jag tänkte att solen värmer tillräckligt.. det är ju ändå maj. Men jag höll på att blåsa bort ju, inte alls särskilt skönt ute. Det var mysigt med en pratstund och fika med Pernilla i alla fall.
 
Natten till igår sov jag väldigt dåligt, och det märktes resten utav dagen. Var trött både på jobbet och sen hemma. Det fick bli en eftermiddag på soffan framför 13 reasons why. Välbehövligt! Men jag fick ett roligt besked igår, för min framtid. Mer än så säger jag inte här förrän nästa vecka!
Idag har jag vart ledig och har inte så mycket mer planerat. Mormor och morfar skulle komma en sväng senare och kolla på lägenheten. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: