Date night och konfirmation

Godmorgon!
Har haft en underbar helg med så mycket fint sällskap. I fredags hade Viktor och Dennis bokat bord på Pinchos för att ta med mig och Jossan dit. Kul att dom tog initiativ till det och ville överraska oss med en date! Efter det gick vi vidare till O'Learys som öppnat ett eventcenter här i Uddevalla. Riktigt snyggt och bra gjort, med massa aktiviteter, barer, mat osv. Det är kul att allt är samlat på ett ställe tycker jag. 
I lördags var det konfirmation i Göteborg för Viktors kusin. Vi åkte ner vid 12-tiden för att äta lunch med alla innan det var dags för kyrkan. Mysigt att få lite tid att prata med Viktors föräldrar som var nere under helgen, man får passa på!
 
Igår åkte vi hem till mina föräldrar och bokade klart allt inför semestern, åt god middag och hade det trevligt. Började kolla lite smått på cyklar också, vi gav den uppgiften till pappa hehe. Så får se vad han hittar!
Idag jobbar jag kväll för första gången på två månader, så ska bli spännande och se hur det känns. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra matlåda. Ha en bra måndag mina vänner!
 
Tog inte en enda bild under helgen, så ni får en stackars bild på frukosten.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: