Jag lever

Hej på er!
Är imponerad över att så många varje dag tittar in trots att det ekar tomt av inlägg här. Detta beror på att vi inte har något internet än, det var betydligt krångligare att fixa än vi trott haha. Saknar bloggen jättemycket, både för att nära och kära kan hänga med i mitt liv och för att få skriva av sig. 

Jag är nämligen sjukskriven just nu. Jag har jobbat på och velat prestera bra på jobbet och inte märkt hur dåligt jag mår. Tillslut visade det sig med symtom. Väldigt likt de symtom jag fick på gymnasiet, och konstigt att jag inte tagit dom mer på allvar eller kunnat tolka dom snabbare när jag gått igenom liknande redan en gång tidigare. Jag förstod att jag behövde trappa ner lite, få lite mer återhämtning. Men det är tur att jag har familj och vänner som ser att det inte räcker just nu. Nu tar jag en dag i taget och prioriterar vad jag ska göra för att orka. 

Flytten har för övrigt gått så himla bra. Jag trivs otroligt bra i Uddevalla och som sambo med Viktor. Vi är jättenöjda med lägenheten och tycker den är perfekt för oss. Tiden flyger iväg och vi har snart bott här i tre veckor. Första veckan hade vi svärföräldrarna här från Norrland, det var så mysigt att lära känna dom bättre och vi fick så mycket hjälp.

Nina och Ziva har vart här och myst ♥

Viktors lag gick upp i Div. 2 

Har tagit en del promenader här den senaste tiden.. och bara andats in havsluften
 
Åkte hem till mamma för en lunch och välbehövligt prat i förra veckan

Min klippa ♥


Kommentarer
Skrivet av: Mami

Så mysigt att få följa dig igen, har saknat din röst och dina bilder <3

2017-03-22 | 06:21:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: