Njuter av livet

Hej på er!
Nu jäklar är jag back on track. Bloggen har helt blivit åtsidosatt senaste tiden, men nytt jobb och mycket inbokat på fritiden har gjort sitt. På måndag börjar jag gå själv på jobbet, det ska bli kul och spännande. Det har vart väldigt lugna veckor på avdelningen under min bredvidgång så det lär ju smälla till på måndag haha. Men jag har så goa kollegor och det är en rolig arbetsplats så detta ska nog gå bra. 
 
Sedan sist har jag cyklat en massa, det var vår främsta prioritet förra veckan haha. Hann även med att cykla ihop med mina föräldrar, väldigt mysigt och kul. I onsdags förra veckan var jag äntligen och fick gosa lite med Penny, Matilda och Tobbes lilla underbaring. Även om hon inte var helt nöjd med att ligga hos mig så var hon så underbar!  I helgen var det Solid Sound här i Uddevalla så det var festival hela helgen lång, skön musik, härliga människor och bra väder! 
 
Onsdagens cykling med V ♥
 
 Torsdagens cykling med V och mina föräldrar!
 
 
Lördagshäng i solen på ett mysigt café med Viktor och Zebbe som var här under helgen!
 
 Vi avslutade helgen med en skål med svenska jordgubbar, såå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: