Midsommarhelg

Hej på er!
En härlig midsommarhelg börjar nu lida mot sitt slut. Inte varit ledig över midsommar på flera år, så det kändes lite annorlunda. I fredags var vi till Viktors innebandykompis och hans sambo, i ett fint hus ute i skogen med massa härliga människor. Vi lekte lekar när vädret tillät, grillade och åt massa god mat. Igår på dagen låg vi mest i soffan och latade oss, på kvällen skulle vi till min mormor och morfar på grillkväll med alla på mammas sida. Kul att ses, eftersom det blir så sällan tyvärr. Idag har vi också gjort minsta möjliga, kollat på serier, läst bok osv. Har dessvärre inte tagit en enda bild under helgen, får bli skärpning med det.
 
Nu har jag endast fyra arbetsdagar kvar innan semestern. Imorgon ska jag göra ögonfransförlängning, tänkte unna mig det, det är ju ändå min första riktiga semester i hela fyra veckor. Sen jobbar jag kväll tisdag och onsdag. På torsdag blir det troligtvis middag med Matilda och Tobbe och bebismys med Penny! ♥ 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: