Ett nytt kapitel har börjat

Hej på er denna lördag!
I torsdags och igår var jag på mitt nya jobb, ortopedavdelningen jag ska läras upp på innan jag kan börja gå över till mottagningen. Sån skön och bra känsla, trots att det bara kändes som att jag hälsade på och sa "vi" och "ni" till saker om akuten och avdelningen haha. Personalen verkar underbar! Så detta ser jag fram emot och ska bli spännande. Det grymma är att jag går bredvid Nathalie som gick i min klass, det gör ju det hela ännu roligare. 
 
Igår efter jobbet åkte jag in till Göteborg och mötte upp Maia för en catch up. Det blev en uteservering, takterass och en innegård trots det kalla tråkiga vädret. Väldigt mysig och lugn kväll! Var ändå seg imorse när jag vaknade. så har gjort minsta möjliga idag, underbart. Viktor har vart på cup hela dagen så vi ses senare hos Dennis och Jossan. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: