Nytt kapitel

Tror ni inte att jag glömde datorn hemma i måndags, så det blev inget färdiggjort där. Men jag avslutade min lediga härliga dag i ett bad. Underbart! Hade en väldigt mysig dag med Nina. Vi tog en långfrukost, myste massor med kattungen och tog en väldigt kall långpromenad med Ziva. Ville inte lämna katten när jag åkte så jag ska vara kattvakt på fredag och en vecka framåt när dom åker till fjällen, sååå mysigt. 
 
Igår var det jobb igen och i måndags drog testveckorna igång på Akuten. Jag vart helt slut igår när jag kom hem, väldigt mycket jobb på förmiddagen och ett annat tänk. Så vi får se hur kvällen blir idag på jobbet. När jag kom hem igår till Viktor fick vi ett väldigt glädjande besked som vi väntat på i ett par veckor. På nyårsafton var jag och Viktor nämligen och kollade på en lägenhet som vi ville ha. En trea i Uddevalla, som båda två blev helt fäst vid direkt. Det kändes som hemma. Igår fick vi äntligen veta att vi får lägenheten, så ska skriva på papper imorn! Har inte vågat berätta för att det känns som otur haha, vet att jag är knäpp.. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: