2017

Godmorgon!
Nytt år och nya möjligheter.. 
Har haft en ganska jobbig vecka som slutade på bästa sätt. Låg hemma måndag-torsdag med magkatarr, så sovit skit och haft riktigt ont. Men vårdcentralen hade inga telefontider och nästa lediga besökstid var den 11 januari, så jag släpade mig till jobbet i fredags ändå. Kunde i alla fall sova några timmar natten till fredagen så jag inte var helt borta. När jag kom hem till Viktor efter jobbet i fredags så bjöd han ut mig på middag, väldigt mysigt att komma ut lite. I lördags åkte vi först ut till Torp en sväng för att leta efter en jacka till Viktor, vilket han gjorde. En väldigt snygg rock/kappa. På kvällen åkte vi till Viktors arbetskompis som fått låna sina föräldras hus ute på landet. Där åt vi middag, lekte lekar och hade det supertrevligt. Vid 1-2tiden åkte vi och mötte upp Viktors kompis Dennis och hans tjej som var på en fest innan vi avslutade natten/morgonen hemma hos dom med spel. Vi var hemma vid 7 på morgonen tror jag haha. Så vi mådde som vi förtjänade igår och spenderade hela dagen och kvällen i soffan. Men vi hade en himla bra nyårsafton med härliga människor! 
 
Min årsresumé tänkte jag börja göra på onsdag för då börjar jag 16:30 och hoppas jag hinner få upp första delen. Ni vet ju dock hur det brukar bli haha.. Men ska försöka! 
 
Den där killen gör mig galet lycklig ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: