Flyttkaos

Hej på er!
Två dagar till flytten och jag är ledig idag. Har jobbat hela helgen, så packar det sista nu och är hos Viktor fram tills vi flyttar.
Började helgen himla bra, solen sken och jag och Viktor skulle åka till Göteborg till hans faster och hennes familj. Viktor skulle vara med och träna hans kusins innebandylag klockan 17 så vi stressade iväg efter jobbet. Efter träningen åkte vi hem till dom och åt middag, hade det trevligt och kollade på film. Första gången jag träffade dom och hela familjen var superhärlig. Det var väldigt tråkigt att jag behövde åka därifrån vid 12 i lördags för att jag skulle jobba kväll. På jobbet var det en hel del att göra, larmtelefonen ringde stup i kvarten kändes det som så när jag kom hem gick min hjärna på högvarv. Det resulterade i totalt 2 timmars sömn... När jag kom hem efter jobbet igår så la jag mig i sängen och kollade på youtube, sen däckade jag i över två timmar. Haha, helt galet trött. 
 
Förra helgen var jag ledig och vi hade en riktigt myshelg. Jag var dock utslagen av feber under torsdagen och fredagen så då gjorde jag inte många knop. Men på lördagen åkte vi hem till mina föräldrar och åt god middag, pratade massor och sov över. På söndagen åkte vi sen på kalas till två utav mina kusiner. De har precis byggt nytt hus, och det var så sjukt snyggt! Älskade köket. 
 
Förra helgens kalas för två av mina kusiner, mums 
 
Så nöjd med min nya skjorta. I fredags - kaos vart man än är hos mig eller Viktor haha..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: