Utveckling

God kväll!
Myser i soffan med en kopp te i handen. Har varit på utvecklingsdag med jobbet idag här i Uddevalla, så det har varit en givande dag. En föreläsare som pratade om positivt tänkande och bemötande, väldigt bra innehåll trots att jag blev lite smått stressad av personen i sig. Det var så härligt att slippa ta bilen idag och bara gå in till centrum 10 minuter innan vi började, i strålande sol. Lyx! Hoppas på en del arbetspass på Uddevalla sjukhus när jag börjar på mottagningen.
 
Efter maten tog jag och Viktor en kvällspromenad, får ju passa på att njuta av vädret när det är så här. Det var skönt att komma ut och röra på sig efter att ha suttit still och lyssnat hela dagen. Är verkligen inte van vid det längre, men det är kul med lite variation till vardagen. 
 
Imorgon jobbar jag kväll och börjar dagen tidigare med en föreläsning om handledning inför nästa vecka då vår student från termin 4 kommer. Jag och en kollega ska dela på handledningen då det är under 7 veckor han är hos oss. Ska bli spännande och utmanande! Sist jag hade student var det ju endast i tre veckor och på en lägre nivå då de var där för att se verksamheten mer. 
 
Hoppas ni har en bra tisdagskväll ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: