Söndagskänsla på en annan nivå

Godmorgon!
Ligger i soffan och kollar på Girls. Jobbade kväll igår och gör det idag med, men igår var jag iväg till osteopaten och bara stressade runt innan jobbet. Så idag blir det en lugn förmiddag hemma. Jobbhelgen är över även om jag forstätter jobba. Har haft en väldigt lugn helg på jobbet med goa kollegor, underbart. Ska man jobba många dagar i sträck är det otroligt skönt när några utav dagarna i alla fall blir lugna. 
 
I söndags när jag åkte till jobbet, galet tidigt, höll solen på att gå upp på en klarblå himmel och jag lyssnade på bra musik i bilen. Då fick jag sjukt nog värsta fredagsfeelingen trots att jag skulle jobba dagen därpå. Men att åka till jobbet med en sådan känsla är så härligt, och jag njöt av varje sekund. Efter jobbet åkte jag hem till Nina för en promenad. Längesedan vi träffades så det var mysigt!
 
Jag vet att det blir mycket bilder på bloggen just nu, men jag har så otroligt mycket bilder jag vill visa. Hoppas ni tycker om det! 
 
 
Tur man har detta vrålåk när man behöver lämna prover eller hämta läkemedel på andra våningar. Dessvärre lyckas jag allt för ofta glömma mitt kort i datorn när jag åker iväg.. Det man inte har i huvudet får man ha i benen..


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Klassiker att glömma kortet! 😉

2017-08-23 | 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: