Mysdag

God kväll!
Har haft en väldigt mysig ledig dag idag. Sov ut och vaknade till och med innan väckarklockan, låg och drog mig i sängen en bra stund innan hungern tog över. Gjorde i ordning mig innan mamma kom och hämtade mig vid 12-tiden för en lunchdate. Eftersom vi båda ville in en sväng på IKEA så blev det en lunch där, perfekt. Äntligen hade dom fått in lamphållare i mässingfärg, som jag velat ha till sovrummet. Hyllan med dessa var dock helt tom, men som tur var så sa personalen att det kanske fanns några på ett annat ställe så hon gick och hämtade två åt mig! Så glad! När vi gick runt där på IKEA så stod helt plötsligt mormor framför mig, haha. Så vi slog följe och tog sedan en fika på Torp och kikade runt lite i affärerna där. 
 
Har gjort minsta möjliga under eftermiddagen, gjort lite middag och myst. Nu ska vi se ett avsnitt GoT.. japp, vi är fast. Det trodde vi aldrig, haha. Började kolla för en månad sen och är redan inne på avsnitt 5 i säsong 4!
Hoppas ni haft en bra tisdag ♥
 
Sängen var upptagen av en Viktor som spelad, så ni får bara en bild på mitt nattduksbord med den nya lampan. Är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: