Kompis-date

Godmorgon!
Har haft en härlig morgon med frukost ihop med Viktor innan han åkte iväg för träning hela helgen lång. Jag ska åka iväg om drygt en timma för jobb ikväll. Var ledig igår så är ganska uppvilad och redo. 
 
Igår startade jag dagen med en sväng till osteopaten för lite fix med min axel. Den är på bättringsvägen men inte bra än. Jag vill börja cykla igen, det är så segt det här.. Men om jag tränar upp axeln riktigt nu så kanske jag slipper detta i framtiden. 
Efter lunch var jag på en kompis-date med en tjej som heter Ida, som också flyttat till Uddevalla nyligen. Supergo tjej, vi klickade verkligen och hade det himla trevligt. Ska bli kul att lära känna henne mer. 
Vid 18-tiden var jag och V bjudna på middag till Dennis och Anton. Det blev tacos, kladdkaka och massa skratt. Så härliga människor, väldigt kul att dom flyttat hit. Och typ bara 50 meter bort dessutom. 
 
Påväg från osteopaten köpte jag med mig sushi hem. Mmm så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: