Ingen fredagskänsla här inte

Godmorgon!
Tiden springer iväg, det är redan fredag och vi började jobba efter semestern i måndags. Jag var ledig igår för jag jobbar helgen. Eller varje helg nu i tre veckor rättare sagt. Det har varit mycket att göra på jobbet, men semestervikarierna har hunnit komma in i jobbet en del nu vilket gör att jag har fler att fråga när jag själv står som ett frågetecken haha. Underbart med så hjälpsamma och goa kollegor, jag trivs verkligen. Ser fram emot vad den här hösten har att erbjuda! 
 
I tisdags fyllde Viktor år, så mina föräldrar var här på lite fika. Hade gjort den goda hallon och lakritskakan, med lite lite hallon dock. Köpte två paket med färska hallon och totalt var det mer än ett paket som var mögliga, så tråkigt. Den var uppskattad ändå! Det var mysigt att sitta och prata med dom i några timmar. I onsdags var det quizonsdag, vi är ett kompisgäng som går på quiz och käkar middag på onsdagar, så får dom som kan varje vecka vara med. Nu har vi ju inte kunnat under hela semestern så det var kul att vara med igen. Det gick dock inget vidare, haha. Igår gjorde jag minsta möjliga, handlade, lagade mat och lyssnade på ljudbok. Max kom hit på middag, så det var mysigt. 
 
Vi bjöd på en kyckling och pastarätt som vår familj kallar för Trulsans pasta haha. Har aldrig gjort den själv för glömmer alltid att kycklingen ska ligga i marinad några timmar. Men igår när jag var ledig passade jag på, och den blev väldigt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: