Det håller på att vända, äntligen

Godmorgon mina vänner!
Jag är fortfarande inte helt frisk, men har sluppit febern igår och idag i alla fall. Var riktigt orkeslös igår så jag plöjde första säsongen av Girls. Hade fått för mig att det var en helt annan typ av serie än vad det var. Det var en lätt serie som man inte behöver lägga så mycket koncentration på, vilket är skönt när man är sjuk. Sen var det inte riktigt en sån serie jag var ute efter, men men.
När Viktor skulle sluta jobbet igår fick jag ett meddelande om att han var tvungen att jobba över. Men efter en halvtimma kom han hem och hade med sig sushi till mig. Underbara människa! Efter lite mat i magen tog vi tag i vårt stora klädproblem, haha. Vi har galet mycket kläder som vi inte använder. Sagt och gjort, vi rensade ut en gigantisk hög som åkte till klädinsamlingen. Det kändes otroligt skönt. Roligare att fylla på med nya kläder som man använder, sen är det väldigt skönt också att kunna stänga lådor och garderobsdörrar..
 
Om en stund kommer saknade Maia hit! Vi har inte setts på jag vet inte hur länge. Det ska bli mysigt och kul att höra hur hennes semester varit. 
 
Det här har vart mitt liv de senaste dagarna, minus den tiden jag kollat på serier. Ljudbok, Geisha och målarbok. 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

❤️❤️

Svar: <3<3<3
Najtan

2017-08-10 | 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: