Denna jäkla el⚡️

Hej på er!

Kom innanför dörren precis och då small det till i lampan när jag tände. Oups! Trodde det bara var i hallen som elen dog men det var tydligen i halva lägenheten och gränsen är så tydlig haha.. Ena lampan i vardagsrumsfönstret är tänd men inte den andra för dom sitter i olika uttag. Tur jag har el kvar i köket i alla fall. Jag är ju sämst på el så hoppas det är någon propp som är lätt att byta bara, men V är och jobbar på Moto Cross VM för innebandyn. 

Har vart och tränat på gymmet för första gången sedan i februari tror jag. Helt galet! Det blev ett lätt benpass och rehabträningen för axeln innan huvudvärken var outhärdlig. Mitt huvud har inte varit på min sida de senaste dagarna, har haft sån huvudvärk och synnedsättning trots att jag använder glasögonen. Aldrig vart med om det tidigare, och det är inte att glasögonen har fel styrka för när jag inte har huvudvärk så ser jag normalt..

Aja, när V kommer hem ska vi hämta upp Sara och hennes sambo så ska vi åka till Trollhättan på kräftskiva med mina efterlängtade akuten-kollegor! Som jag saknat dom 🖤


Insåg att min rumpa höll på att försvinna, så det var bara att ta tag i träningen nu när hostan är nästintill borta haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: