Trötter, men hey det är fredag

Hej på er!
Det fredag och jag kom hem för en halvtimma sedan från jobbet. Är väldigt trött, och har vart det efter jobbet dessa dagar. Igår somnade jag innan 22, det har inte hänt på flera månader att jag somnat innan 23. Men dagarna går bättre och bättre. Har tagit det väldigt lugnt, i min egna takt. Det är kul att vara tillbaka och träffa kollegorna! 
 
Efter jobbet i onsdags åkte jag hem till Matilda för att fota henne och gravidmagen. Väldigt mysig eftermiddag med fina bilder! Det kommer några inlägg med bilderna senare. Igår bjöd mamma ut mig på lunch, alltid mysigt att få en stund med henne. Vi skulle tagit en promenad också men det var så jäkla kallt och ruggigt väder så det blev inget med det. 
 
Vi har en lugn helg framför oss, det enda inplanerade är middag hos mamma och pappa imorgon. Skönt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: