Ett steg i taget

Godkväll! 
Gick väl sådär med att komma tillbaka till arbetet idag. Var taggad på att träffa kollegorna och äntligen komma igång igen. Går in genom dörrarna på jobbet och får en ångestattack bara några meter in... Så härligt. Fick sitta inne hos den ena chefen en halvtimma och lugna ner mig, prata om andra saker. Sedan gick vi sakta bort till ortopedsidan som jag ska arbetsträna på, där satte vi oss på en stol och pratade med dom som jobbade där. Det var det jag kunde göra idag. Jag är ändå stolt över att jag stannade kvar de två timmarna jag skulle vara på jobbet och inte gick hem direkt. Stensomnade när jag kom hem sen. Nytt försök imorgon!
 
En sån dag idag.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: