Back on track

Måndag mina vänner och en ny vecka, helt klart. 
Har haft uppföljningsmöte idag med läkare och chef, så idag är sista dagen som 100% sjukskriven och det känns väldigt bra. Förra veckan började äntligen min sömn fungera som den ska vilket gjorde att jag hade energi till att göra saker. Ska bli kul att komma tillbaka till jobbet och träffa kollegorna. 
 
Har haft en bra helg. Vi hade en lugn fredag hemma framför en film. I lördags åkte jag till Stenungsund och tog en underbar skogspromenad med mamma. Kände att jag behövde se lite vitsippor och granar. På kvällen skulle jag in till Göteborg för middag med Maia och Amanda. Hade inte riktigt kollat hur tågen gick till Göteborg på kvällen så fick skynda mig hem, duscha och göra mig iordning. Men det är inte förvånande när det gäller mig haha.. Åkte sen hem till Maia för en fördrink innan vi åkte in och åt på Pinchos. Väldigt mysig kväll med mina efterlängtade vänner, tyvärr var Virginia sjuk så hon kunde inte vara med. Igår var jag och Viktor och fikade hemma hos farmor med mamma och pappa. Goda smörgåsar och kakor! Resten utav dagen var en riktig latsöndag, väldigt skönt. 
 
Ruskväder idag så tänkte plöja genom några avsnitt av 13 reasons why. Bara hunnit kolla två avsnitt men jag älskar den redan!
 
Mamma och pappa hade med sig en citron hem från Spanien, den till höger haha.
 
Härlig promenadslinga vi gick!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: