Måndag morgon, ny vecka

Godmorgon! 
Har haft en väldigt bra helg. Myste hela fredagskvällen hos Maia med massa prat. Dock kom jag dit nästan en timme senare än planerat.. Det blev en krock på tågbanan så det tog 45min extra. När jag väl kommer fram till centralen och ska gå på spårvagnen så är jag så inne i mobilen så jag går på fel vagn. Haha ja, vad ska man säga. 
I lördags gjorde jag inte särskilt mycket under dagen. Åkte till Överby och köpte en ny tröja så jag hade något att gå ut i. På kvällen åkte jag och Lisa till Malin där vi käkade gott och förfestade innan utgång. Det blev en riktigt rolig kväll! 
 
Igår behövde jag hämta mammas bil för Blåndie skulle in till verkstaden idag. Så var hos dom hela eftermiddagen och myste och åt god mat. Väldigt bra avslut på en bra helg med andra ord! Ikväll är det jobb på schemat, så ska hoppa in i duschen snart. Ha en bra måndag mina vänner ♥
 
Blev väldigt nöjd med den nya tröjan
 
 
Jag skulle kunna leva på mozzarella, tomat och basilika! 
 


Kommentarer
Skrivet av: Murrethephotographer

Nääe men så jävla snygg😍😍😍😍👏🏼👏🏼

2016-09-26 | 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: