Jag är tillbaka

Godkväll på er!
I'm back och lycklig i själen. Har så otroligt fina vänner och familj som jag har spenderat mycket tid med den senaste veckan. Skulle ha jobbat i helgen, men vart sjuk så spenderade den med min familj. Låg i en solstol med filt runt mig i solen och kollade på när pappa byggde en inglasad altan haha. Sen invigde vi den med supergod middag. I veckan har jag jobbat, haft föreläsningar med det kliniska basåret, myst hemma hos Tilda och käkat mängder med hemmagjord sushi. Efter jobbet idag hämtade jag upp Linda, så köpte vi med oss tacogrejer och gjorde taco. Tacos på en vardag är underskattat! Nu ligger jag och myser i soffan framför youtube, ska snart gå och lägga mig. Börjar tidigt imorgon..
 
Imorgon efter jobbet ska jag till Göteborg på vinkväll med min saknade Maia. Det var galet längesedan vi träffades nu, så ska bli mysigt och få krama om henne och prata ikapp.
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

❤️❤️❤️❤️❤️

2016-09-25 | 00:54:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: