Frukost på balkongen

Godmorgon!
Strålande sol idag och jag åt min frukost på balkongen. Det har by the way inte hänt många gånger den här sommaren. Satt i alla fall och njöt av mitt kaffe och värmen, tills jag hör barnröster närma sig. Och där kom en hel förskoleklass för att leka på lekplatsen nedanför haha. Men det var en skön stund så länge den varade. 
 
Jag har äntligen jobbat klart helgen och har en ledig dag. Jag vet dock inte vad jag ska hitta på, hade en liten önskan inom mig att det skulle vara tråkigt väder så jag med gott samvete kunde ligga i soffan hela dagen. Men nu är det så himla fint väder så jag får nog allt fixa mig lite och göra något. Mina friends jobbar dock.. haha.
 
Har fått tillbaka min dator igen och det var tydligen inget fel på den. Antaglien var det fel på laddarna jag haft, så fick en ny som fungerar. Skönt, min vita Mac är så otroligt seg nu och hänger sig hela tiden. Skärmen blixtrar till som om den tog kort eller en skärmdump emellanåt haha, inte alls skumt. 
 
Måste åka och lämna fåtöljen till någon second hand eller insamling.. Blir tokig på den varje dag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: