Någon gång ska väl vara den första..

Go' kväll!
Ligger i soffan och kollar ikapp på Wahlgrens Värld. Har haft Maia här ikväll, vi gjorde en väldigt enkel men sjukt god pastarätt och kollat på film. Väldigt mysigt! Har gjort minsta möjliga hela dagen, har vart ganska seg och trött. Igår hade jag nämligen några akutenkollegor här. Vi hade en himla trevlig kväll med hämtpizza, spel, vin och skratt. Jag spelar i princip aldrig hög musik och har fest typ en gång i halvåret, men strax efter 23 igår kväll bankade det på dörren och där stod två väktare.. Då hade en gullig granne ringt Securitas och klagat istället för att gå till mig först. Det var lite tråkigt. Menmen, what to do. 
 
Imorn ska jag träffa Linda en sväng och äta middag med Max. På måndag är det dags för Rött Medicinlarm-utbildning, kommer vara sjukt nervös haha. Så får väl förbereda mig lite inför det imorgon också. Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund, hinner sällan med det för tillfället. 
 
Fick provat att ha bordet utdraget igår, var riktigt praktiskt och snyggt det med. 
 
 
godingar! 
 
Maias recept kommer jag absolut göra många fler gånger. Älskar enkla men goda rätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: