Lördagmorgon

Godmorgon! Det är lördagmorgon och jag vaknade för en halvtimma sedan hemma hos mamma och pappa. Det är något speciellt med lördagsmorgnar när det är kallt och soligt ute, man vet att man har en till sovmorgon, och jag kommer få en grym frukost haha. Dessvärre vaknade jag av att grannarna snickrade och dom har tydligen hållt på sen 7-tiden. Vet inte riktigt hur dom tänkte där.. trodde det var en oskriven regel att så gör man bara inte.

I veckan har Nina varit hos mig på frukost och lämnade grejerna jag köpte på Home Partyt. Mysigt att träffas, det går ju tyvärr alldeles för lång tid mellan gångerna men nu får vi försöka ändra på det haha. Sen har jag vart med Linda på Second hand. Jag lyckas alltid vara med när hon köper tunga grejer som ska upp 3 våningar till hennes lägenhet haha. Nu var det ett snyggt matbord som nog blir riktigt bra!

Igår efter jobbet hämtade jag upp Max så åkte vi hem till mamma och pappa. Käkade god mat och drack god öl, sen kollade vi på en sjuk film. Men den var faktiskt rolig man visste aldrig vad som skulle hända. Men var så trött så jag sov en liten stund haha. Idag ska vi först äta god frukost, mamma skulle göra ricotta pancakes. Sååå gott! Sen tänkte vi ta en sväng till torget och kolla i affärerna, Max skulle kolla på jacka. Ikväll ska jag åka till min crush för en myskväll. Helgen har börjat väldigt bra, hoppas ni har en fin helg med!




Goa Ziva var med, inte alls sugen på hund.. 


Dessa härliga produkter köpte jag! 


Jag och Linda köpte såklart med oss sushi hem och kollade på film. Somnade flera gånger haha..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: