Jag tittar och lyssnar på...

Här kommer en liten lista. Blev inspirerad utav Paulas lista så tänkte att jag kör på ett liknande inlägg. Mest för att tipsa, om det skulle vara något ni missat.
 
 
 
Jag tittar på TV:
Wahlgrens Värld - Älskar denna underbara familj, haha. Så naturlig och ärlig.
Paradise Hotel - Inget jag är stolt över.. Men det är bra underhållning och man slipper använda sin hjärna hehe. 
Bonde Söker fru - Jag har ju alltid älskat dessa kärlekssökande-program. Därför måste jag ju se årets säsong med såklart.
 
Serier:
Peaky Blinders - Har precis börjat kolla på denna med min crush, vi båda älskar den. Min familj har tjatat på mig ett bra tag om att jag ska ta tag i denna serie haha. Bättre sent än aldrig.
Brooklyn Nine-Nine - Småskön polisserie, komedi. Karaktärerna är härliga på sitt sätt. En väldigt enkel serie att slötitta på om jag inte vill koncentrera mig för mycket.
Narcos - Inte kommit så långt, men tycker den är riktigt bra. 
 
 
 
 
Jag lyssnar på:
Den Friska Wargen - Podd med härliga Ida Warg och Viktor Frisk. Jag lyssnar inte på allt, men många utav avsnitten är väldigt bra där dom tar upp viktiga ämnen. 
Relationspodden 2.0 - Jag lyssnade på Relationspodden med Katrin och Bingo när dom var tillsammans och älskade den, men denna är snäppet bättre för dom får det mesta att fungera så himla bra.
P3 Dokumentär - Dom är grymma på att återberätta allt som finns kring en händelse eller ett fall. 
Alex och Sigge - Deras podd är så behaglig att lyssna på, deras röster får mig avslappnad haha. Sen pratar dom om väldigt intressanta ämnen eller saker som hänt dom.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: