En hösthelg i oktober

Vilken underbar helg jag har haft. Sitter nu och myser i soffan med musik strömmande ur mitt nya ljudsystem. Jag har vart utan högtalare i en vecka, och det känns så himla tråkigt och tomt att inte kunna sätta på musik. Så idag tog jag tag i det och åkte till Elgiganten och köpte mig ett. Det är en sound bar och subwoofer, så ställde sound baren på hyllan i tvbänken men då räckte inte ljudkabeln till tvn.. så vart lagom glad där ett tag. Men sen kom jag på att jag nog ändå måste ha den liggande framför tvn för annars kommer det bli konstigt med ljudet när folk pratar på tvn. Väldigt nöjd i alla fall med det lilla jag kunnat prova den nu under kvällen. 
 
Igår gjorde mamma som sagt ricotta pancakes till frukost, så mumsigt! Sen gjorde vi oss iordning och åkte ner till Torget. Max fick köpt en riktigt snygg vinterjacka, och jag fick köpt mig en höstig vinröd/lila stickad tröja. Efter all jackspaning tog vi en fika på Espresso House. Dom har fått det väldigt fint, hela torget har blivit fräschare. 
 
På eftermiddagen åkte jag till min crush. Vi gjorde tacos, tog en mysig promenad i blåsten och kollade på film långt in på natten. Vi lyckades helt otroligt nog sova enda till halv 2 idag. Minns inte när jag senast sov så länge haha. Så vi hann inte med så mycket idag då han hade match. Åkte hem och gjorde mig iordning för ett pass Combat med Lisa. Jag har inte tränat på över en månad, så behövde verkligen komma igång nu. Min rygg är nästan helt paj på grund av att jag inte tränar. Jag har inte gått på Combat på flera år typ, och gud vad kul det var. Jag älskar den typen av träning, så nu måste jag försöka gå på nått pass i veckan. Den här releasen speciellt var riktigt bra. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: