161011

Hej på er!
Det blir väldigt glest med inlägg här märker jag. Men jag hinner typ inte blogga, har fullt upp hela tiden. Förra veckan när jag var ledig åkte jag till farmor och åt frukost med henne och pratade en massa om livet. Väldigt mysigt! Efter det åkte jag vidare hem till mamma och myste resten utav dagen. Gjorde god mat och bara pratade. På torsdagen kom Tilda hit efter att hon jobbat klart. Vi åt sushi, uppdaterade oss och bara latade oss i soffan. Jobbade sen hela helgen, men hann med en middag på O'Learys med Lisa och Malin i lördags kväll. Det var himla trevligt! 
 
Tycker att mina inlägg är väldigt tråkiga för tillfället.. Men det är tyvärr det jag har att erbjuda just nu, haha. Jag är väldigt nöjd med livet och min vardag så jag bara njuter. Dock påverkas då bloggen utav det till det negativa haha. 
 
Fikat hos farmor efter en supergod frukost, hon är underbar!
 
Jag och Malin i lördags, det tog lång tid innan vi hittade ett ljus som inte lyste upp bara pannan haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: