Terapi för själen.. och ryggen 🙏🏻

Åh vad jag behövde detta, semester! Går upp i tid, yogar, träffar någon kompis, lyssnar på ljudböcker och poddar. Eftersom min rygg är paj så har jag gjort yoga som är snällt mot den. Väldigt skönt. I måndags körde jag till yoga-appen på Apple-Tvn medans igår gjorde jag lite övningar som jag kände för bara. Kul att variera sig! Har även gått promenader när vädret har tillåtit det. Det är terapi för själen. Igår morse var Lisa här på en mysig frukost. Massa härligt prat! Jag avundas henne inte nu när hon är i slutet av terminen och har den stora nationella tentan och praktiska examinationen kvar.. Men det kommer hon klara galant! 👊🏼 Idag har jag vart hos Nina hela dagen. Vi har ätit frukost, gått långpromenad i skogen med Zivisen, fikat, pratat och ätit middag. Så mysig dag! 

 

 
Sen måste man göra lite roliga yoga-grejer med hehe! Hade dock så kort självutlösartid på mobilen till kameran så hann knappt komma upp helt med vänstra benet..

 
Skogspromenad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: