Sommardäck i snökaos...

Vilken underbar morgon!
Det är så mycket snö ute så lägenheten var helt ljus när jag vaknade imorse. Sånt älskar jag! Det var så dåligt körväder igår så Matilda har sovit här inatt, hon jobbade kväll igår och började tidigt idag. Men när jag skulle hem från jobbet igår vid 5-tiden så var min bil helt insnöad, hjälpte ju inte att jag hade sommardäck haha. Fick ta Tildas bil hem och hämta henne när hon slutade. Nu är Blåndie hemma igen i alla fall med vinterdäck på, så jag kan köra lite tryggare haha. 
 
Har haft en toppenhelg verkligen. Startade helgen med fredagsmys med Max, vi åt tacos och kollade på film. Vi kollade på The Martian och den var faktiskt ganska bra. I lördags träffade jag min crush föräldrar för första gången. Vi åt lunch och kollade runt i affärer. Dom var jättemysiga, så det var kul att träffa dom! Efter det åkte jag förbi Stenungsund och ställde bilen innan jag åkte till Maia i Göteborg för en utekväll. Hade en väldigt rolig kväll/natt! Avslutade helgen med först brunch hos mamma och pappa. Det var väldigt mumsigt. På kvällen åkte jag till min crush och myste resten av söndagen. 
 
Nu ska jag göra lite mat och sedan åka och jobba kväll. Hoppas ni har det bra i snökaoset!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: