Njuter av kylan och lediga dagar

Det är onsdag, och jag är ledig idag och imorgon. Väldigt skönt måste jag säga efter gårdagens kväll på jobbet. Alla skulle tydligen ut och ramla i snökaoset så det var galet mycket patienter på ortopeden där jag var. Vi var ändå väldigt mycket extrapersonal på grund av det höga trycket, men det hjälper knappt när man inte har rum eller plats. 
 
Idag har jag haft en lugn och skön dag. Ställde inte klockan utan sov så länge jag kunde, vilket resulterade i att jag vaknade strax innan halv 12.. haha. Åt frukost länge framför tvn med valet i USA, skrämmande men inte chockerande. Sen tog jag mig en promenad i kylan. Eller promenad är nästan att ta i, jag stapplade runt för att inte själv hamna på akuten haha. Men härligt var det när solen lyste så fint och kylan biter i hela ansiktet. 
 
Ikväll kommer Linda hit på middag, tänkte göra någon gryta med lövbiff. Ska blir mysigt!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: