Bara en jobbhelg, sen så..

Godmorgon! 
Om en liten stund ska jag åka till jobbet för en jobbhelg. En helg med ingen sovmorgon, ush. Men har sovit ut väldigt bra dessa lediga dagar. Igår hade jag en väldigt mysig dag. Började dagen hos osteopaten vilket var mer än behövligt. Min rygg pajade i tisdags när jag lyfte fel på jobbet, så nu börjar det rätta till sig. Sen åkte jag hem till V när han slutat jobbet, så gick vi på bio och åt middag. Vi kollade på Kvinnan på tåget, hade hört så himla bra om boken så när jag såg att den kommit ut var vi tvungna. Den var väldigt sevärd! Ganska otäck film, men jag tycker om sådana filmer där man inte vet hur det ska sluta, det kan bli hur som helst. 
 
Det blir en väldigt lugn helg med tanke på hur jag jobbar. Så imorgon tänkte jag bara ha en hemmakväll, eventuellt äta sushi och kolla på film med Linda. På söndag efter jobbet ska jag på middag hem till mamma och pappa, mysigt. Det känns helt okej att jobba helgen när jag vet att på måndag väntar en veckas semester! U-n-d-e-r-b-a-r-t. Ska bland annat till Köpenhamn med familjen ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: